Дистанційне навчання існує як альтернативне доповнення до лекцій та семінарів викладачів нашого інституту. Розроблені дистанційні курси, які викладачі успішно використовують у своїй роботі. Створені ще на початку навчального року групи у Viber для швидкого обміну новинами, повідомленнями, наразі органічно вплітаються у навчальний процес. Викладачами активно застосовується Viber та Telegram у випадках, коли виникають проблеми у долученні студентів до електронних курсів та наданні допомоги. Для проведення дистанційного навчання використовується платформа Zoom. Сервіс дозволяє не тільки слухати, а й брати активну участь в on-line-зустрічах. Завдяки можливості ділитися трансляцією екрану будь-який учасник може надати своєю інформацією на екрані, що дозволяє підтримувати зворотній зв’язок зі студентами. Оскільки соціальним замовленням суспільства є особистість, здатна до самоосвіти, дистанційна форма навчання забезпечує цю потребу через мобільність знань та ідей в умовах, що склалися зараз не тільки в Україні, а й у всьому світі. Звісно, дистанційна освіта непроста річ. Це окремий вид навчання, окрема філософія навчання та викладання. Все необхідно ґрунтовно вивчити, розробити, постійно вдосконалювати засоби подачі навчального матеріалу, а також форми допомоги і самоконтролю. Перспективи вбачаємо в створенні віртуальних лабораторій. Однак треба зрозуміти найголовніше, що дистанційне навчання це тимчасовий варіант, що існує тільки для самодисциплінованих, мотивованих, чесних, насамперед, із собою та своєю совістю студентів, які прагнуть навчатися без хитрощів. |